Friday, June 12, 2009

Hidup biar sedap

Ari ni aku datang opis ngan muka yang ngantuk. Nasib baik boss cuti. Kurang sikit keje, hehehe. Ni gara2 hero kecik aku la nih. Malam tadi tidur tak bape nyenyak. Suruh menggaru badannya yang penuh rashes tu. Sian Ayell... Macam2 krim dah aku sapu tapi rashes tu tak nak gak hilang2.

Itu lah Muhammad Airell Haqim. Anak mama yang very special. Dari baby sampai sekarang macam2 dugaan yang mama & baba tempuhi. Tapi mama & baba terima dengan ati yang terbuka kerana pasti ader hikmah di sebaliknya. Aminnnn...


Tadi baru terima col from my hubby, katanya esok kami akan ke Pulau Pinang. Nak hantar abahnye yang sakit ke sana untuk berubat. So maknanye my 3 heroes tu terpaksa la atuknye yang take care. Aku & hubby pergi berdua jer. Nak bawak hero-hero ni kang diaorang penat lak sebab isnin ni dah start bukak sekolah. Lagi pon bukannyer gi makan angin. Takpe la nanti lain kali mama & baba bwk ye!!!

Nampaknye isnin terpaksa la aku apply cuti lagi. Baru jer ari tu cuti. Ni dah nak kena cuti lagi, huhuhu. Yang jadik mangsa bila aku cuti nih Syamin Manja la. Terpaksa menggantikan aku bila aku cuti. Sori ekkk.. Bukan sengaja nak cuti I ader hal lah. Nanti I belanja u Mcdonald set value meal ekkk. Senyom skit..ayu gitu.. kihkihkih... Ok have to go..bye..

member paling vogue, Syamin

No comments:

Post a Comment