Thursday, August 6, 2009

Happy Birthday Aqil

Hari selasa lepas, 4.8.2009 hero aku yang kedua, Aqil menyambut besday yang ke 8 tahun. Tarikh dan hari yang memang ditunggu-tunggu oleh Aqil sebab nak present besday dari mama.
“Happy Birthday Aqil”!!! Satu ciuman special aku bagi kat Aqil pagi-pagi lagi. Aqil plak tersipu-sipu malu dengan tindakan spontan mama nih, hehehe.. Aku pon tanya, Aqil nak hadiah apa? Aqil nak kereta remote control yang buleh buat driff tu.. Alamak kete apa plak tuh? Aku ni bukan la tahu sangat bab2 meynan yang terkini dan sensasi. Pastu kalau takde kete tu Aqil nak Robot Transformer. Kira salah satu la nih.. Wahhh bukan main lagi permintaan :-0 Nak wat camner Birthday Boy la katakan.. carikan la jugak.
Lunch, aku janji ngan ucu nak carik la kete tu, puas la mencari akhirnya jumpa la kat ISETAN Klcc. Pastu aku kena carik satu lagi meynan sebab nak bagi pada hero kecik aku Ayell. Kalau tak belikan, dah sah-sah la menjadi rebutan present Aqil tu. Cari punya cari, akhirnya jumpa la meynan lori. Menarik jugak, pakai bateri bila pasang ada lampu warna-warni siap ade nyanyi-nyanyi lagi.
So aku pon ambik terus gi ke kaunter bayaran. Settle bab hadiah. Sampai je kat rumah, terus kena serbu ngan tiga hero KRU aku nih. Ayell aku dah bagikan lori meynan dia dulu. Nampak happy jer dapat meynan tu. Tapi bila Aqil dah start main kete remote tu, terus dia campak lori tu, nak jugak yang Aqil punya. Aduhhhh.. Fenningg mama jap!! Lantak korang la..
Semalam sesi potong kek, potong kek lewat sehari sebab hari selasa tu aku dah kuar opis lambat pastu rushing nak antar Abil gi Smart Reader lagi jadi tak sempat lah nak mencarik kek ari tu. Aku cakap kat Aqil kek ari rabu nanti mama beli. Aqil pon ok jer. Malam tadi dapat la jugak Aqil meniup lilin dan memotong kek bersama Abil & Ayell.
Walaupun tak buat majlis besar-besaran, upacara potong kek tetapppp ader... ”HAPPY BIRTHDAY MY DEAR AQIL”..MAMA LUVS U.. Muaaahhh!!!

No comments:

Post a Comment